Rosaznim's FotoPage

By: Rosaznim Abdul Rahman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 2-May-2007 11:00 Email | Share | | Bookmark
Kenangan bersama family di Port Dickson

Masa ni baru jew sampai
Masa ni muka ok lagi...belum mandi laut lagi...
Ni kakak aku dan anknye....comel...
View all 14 photos...
Hm....dah lama tak menjejakkan kaki ke PD....walaupun aku ni org N9....sonok betul time ni...maklum lew dah lama tak berkumpul dgn family.so time mandi kat PD tu muka aku jadi pedih sgt2....merah jadi muka aku....tak tau lew knp....taubat aku nak mandi laut lagi....wakakakaka....


Sunday, 11-Mar-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Majlis Perkahwinan Zetty & Ujang

Zetty & Ujang
Antara mbr2 yang hadir
hm....tak pandai langsung amik gambar
View all 23 photos...
Alhamdulillah....akhirnye mereka berdua bersatu kembali setelah mengharungi berbagai2 dugaan....aku harap pasangan ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat mereka...AMIN....


Thursday, 18-Jan-2007 06:15 Email | Share | | Bookmark
Ini lah aku.....

baru lepas buat presentation.....
Kat ofis....
saja-saje posing...biasa la....bos tak de
View all 53 photos...
Posing jangan tak posing....hehehe.....


Tuesday, 28-Nov-2006 08:14 Email | Share | | Bookmark
Gambar Family

Aliya Sabirah
Baby cute
tengah leka dok tengok TV
View all 20 photos...
Ni la keluarga aku yang tercinta.....


Sunday, 26-Nov-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Majlis Perkahwinan Adik Angkat

Tengan berdebar2 tunggu husband tersayang
candid
 
View all 4 photos...
Ni la adik angkat aku....lama kami kenal.....sekarang sudah pun bergelar isteri orang.....tinggal aku je la ....maybe blm ade jodoh...hehehe.......aku doakan agar mereka berdua berkekalan ke akhir hayat mereka dan di kurniakan ramai cahaya mata...AMIN....

Tapi sayang nye aku tak banyak pun amik gambar dia...aku sayang dekat dia biarpun dia tak tahu....aku guna hanset je...

SELAMAT PENGANTIN BARU kepada NURUL & MIZI


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net